اجرای طرح "جاماندگان راهیان نور" در بام ملایر

2 چند سال قبل 285

ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر و گروه جهادی "خادمین شهدا" طرح جاماندگان راهیان نور در بام ملایر اجرا شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرجی در این رابطه توضیح داد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و تحت تاثیر قراردادن برنامه راهیان نور و همچنین در راستای ترویج فرهنگ شهدایی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر با همکاری گروه جهادی " خادمین شهدا" شهرداری اقدام به فضا سازی مزار شهدای گمنام بام ملایر به منظور استفاده مسافران نوروزی و مردم ملایر کرد.

اجرای طرح "جاماندگان راهیان نور" در بام ملایر

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت ۲۰ روز و به صورت ۲۴ ساعته از ۲۳ اسفند ۱۳ فروردین در خدمت امت شهید پرور ملایر و سایر هم وطنان بود، افزود:  این طرح که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و توجه به مسئله راهیان نور توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر اجرا شد و مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفت.

اجرای طرح "جاماندگان راهیان نور" در بام ملایر

فرجی خاطرنشان کرد: اجرای طرح "جاماندگان راهیان نور" توانست درمورد افرادی که هر سال با شوق فرارسیدن اسفندماه به انتظار می‌نشستند تا شاید برای نخستین یا چندمین بار در سفر راهیان نور این سفر پربار معنوی، مذهبی و شهدایی شرکت کنند، اما با شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه راهیان اسفندماه سال گذشته و امسال نتوانستند به مناطق عملیاتی سفر کنند، آرزوی آنها را برآورده کند و انعکاسی کوچک از آن مناطق باشد.

انتهای پیام

خواندن کل مقاله